פלח שוק 6.6.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 6.6.12
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:/wp-content/uploads/2012/06/pelach-shuk-6.6.12.mp3|titles=pelach shuk 6.6.12]

'טעמן' משיקה שני טעמים חדשים בסדרת מוצרי פריכיות הבריאות: חיטה מלאה וכוסמין ופשתן. הפריכיות הדקיקות של 'טעמן' בריאותיות, מכילות חומרים טבעיים בלבד ואינן כוללות חומרים משמרים וצבעי מאכל.

ב'פלדהיים' נערכים באופן מתוגבר לקראת שבוע הספר. המבצעים השנה מקיפים ספרים של 'פלדהיים' והוצאות מובילות נוספות כמו 'עוז והדר', 'יפה נוף', 'מכון המאור', 'גיטלר' ועוד. כל הספרים מוצעים בהנחות גדולות ובמחירים משתלמים, בירידים ייעודיים, ברשת חנויות פלדהיים ובכל חנויות הספרים המובחרות. בנוסף השנה במהלך כל תקופת המבצע תקיים 'פלדהיים' פעילות אינטראקטיבית ייחודית נושאת פרסים יקרי ערך.

'אגד' יוצאת בהטבה למחזיקי כרטיס 'רב קו' של אגד – הכרטיס מאפשר כניסה חינם לתערוכת "דירה נאה – מבשלים טעימות" – תערוכת הבנייה, העיצוב והאירוח הגדולה לבית החרדי. התערוכה תתקיים במרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים, ביום שלישי, כ"ב בסיוון, משעה 10 בבוקר ועד 10 בלילה.

דו"ח של 'משרד הבריאות' קבע כי הקו הטלפוני של 'מכבי' לגמילה מעישון הוא סיפור הצלחה. בדו"ח שר הבריאות על העישון נכתב: "מכבי שירותי בריאות הקימה שירות ייחודי ופורץ דרך בארץ, שהוכח כיעיל במדינות רבות בעולם – מדובר במרכז טלפוני לגמילה מעישון, במטרה להרחיב את המענה הניתן למעשנים המבקשים להפסיק לעשן." עוד נכתב בדו"ח כי: "בעקבות ההצלחה במכבי ובהתאם לניסיון המצטבר בעולם, מתכוון 'משרד הבריאות' לבחון לחייב את כלל קופות החולים במתן שירות טלפוני לגמילה מעישון".

26% מהילדים ובני הנוער בישראל סובלים מעודף משקל. הנתונים מלמדים כי ישראל ממוקמת במקום ה-7 מבין מדינות ה-OECD עם שיעור עודף משקל בקרב ילדים ובני נוער. לאור הנתונים החליטו ב'כללית' מחוז ירושלים לצאת למאבק בהשמנת ילדים ובני נוער ובחודשים הקרובים תחל הקופה בפעילות בנושא.



0 תגובות